Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 119
Pokaż wszystkie komentarzeWitam. Wymienialem w zeszlym sezonie naped w mojej er5 i ten ktory kupilem roznil sie od starego przednia zebatka. Miala o 1 zab wiecej niz stara. Roznica w jezdzie jest taka (V-max nie sprawdzalem) Ale przy 90km/h silnik utrzymywal jakies 4tys obr. gdzie przy starym zestawie przy predkosci 90km/h obroty oscylowaly w granicach 5tys. Jazda w trase jest teraz wygodniejsza (spokojniejsza), natomiast w miescie odczowam lekki spadek mocy (wrazenie) Ale mi to nie przeszkadzalo i uwazam taka zmiane na plus. Pozdrawiam.
OdpowiedzNa temat zębatek to mogą wypowiadać się esejami cyklisci/ki od stuntu i stretów wszelkiej maści. Kiedy wstawiają do swoich maszynek zębatki o kilka ząbków większe niż producenci, uzyskując lepszą moc, ale tracąc na prędkości maksymalnej. Kto czego oczekuje
Odpowiedz